Pop-Up Hämeenlinna menestys

PopUpHML-RGB

JCI Hämeenlinna on järjestänyt Pop-up-hankkeen, jonka tarkoituksena on elävöittää kaupungin keskustaa ja lisätä sen vetovoimaa. Ideana on tarjota yrittäjille ja yhteisöille mahdollisuus ilmaiseksi kokeilla, millaista on toimia keskustan liiketiloissa. Hanke on onnistunut tavoitteissaan. Pop-Up-liikkeet ovat auki 20.12. asti, mutta jo nyt useampi yrittäjä selvittää mahdollisuutta jatkaa kivijalkamyymälän pitämistä keskustassa.

Hämeenlinnan Nuorkauppakamari on saanut hankkeen myötä runsaasti positiivista julkisuutta niin mediassa kuin yhteistyökumppaneiden keskuudessa. Yhteensä 24 eri yritystä ja yhteisöä on ollut mukana kokeilemassa Pop-Up-liikkeen pyörittämistä.

Teksti: Sanna Parkkinen

You may also like...

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *