Pop-Up Hämeenlinna avasi ovensa

PopUpHML-RGB

Hämeenlinnan Nuorkauppakamari ry järjestää yhteistyössä Linnan Kehitys Oy:n ja Hämeenlinnan kaupunkikeskustayhdistys ry:n kanssa toista kertaa Pop-Up Hämeenlinna -hankkeen, jonka tarkoituksena on elävöittää kaupungin keskustaa ja lisätä sen vetovoimaa.

Pop-up Hämeenlinnan ovet avautuivat perjantaina 9.12. ja tapahtuma on saanut erinomaisen alun. Yrityksiä on mukana tänä vuonna seitsemän.

-Tänäkin vuonna saimme mahtavia hakemuksia kivijalkakokeilua haluavilta yrittäjiltä, ja mukana on erittäin kiinnostavia avauksia, muun muassa Pop Up -museo, kertoo tapahtuman projektipäällikkö Lotta Mäkeläinen Hämeenlinnan Nuorkauppakamarista.

-Keskustan elinvoiman kasvattamisen lisäksi positiivinen medianäkyvyys on yksi projektin tärkeimpiä tavoitteita. Hämeenlinnan Nuorkauppakamari on ollut hyvin esillä lehdissä jo ennen tapahtumaa, ja avausviikonloppu poiki muun muassa Hämeenlinnan laajalevikkisimmän lehden kansijutun ja puolet lehden ensiaukeamasta, Mäkeläinen jatkaa

Pop-up -liikkeet ovat auki joka päivä 9.-22.12.2016.

Teksti: Risto Ahorinta, Hämeenlinnan nuorkauppakamari

You may also like...

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *